Modern Corp. Andrzej Pomarański
Modern Corp. Andrzej Pomarański

Andrzej Pomarański Komunikacja Korporacyjna, Komunikacja Marki

Ekspert w dziedzinie komunikacji i PR, manager, rzecznik prasowy, trener biznesu z ponad 17-letnim doświadczeniem w Public Relations w różnych branżach i międzynarodowych koncernach, m.in., General Motors Poland i Opel Polska, Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych Pro-Marka (m.in.: Procter and Gamble, Unilever, Henkel, Coca-Cola, Pepsico), Polska Telefonia Cyfrowa (Era, Heyah, T-Mobile). Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Wice-prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR) – Oddział Mazowiecki.

Prowadziłem i zarządzałem dużymi międzynarodowymi projektami z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Specjalizuję się w kontaktach z mediami (media relations), zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych, tworzeniu i wprowadzaniu strategii PR, budowaniu wizerunku firm i marek oraz kompleksowych działaniach CSR.

Posiadam bogate doświadczenie w skutecznym promowaniu zarówno nowych, jak i istniejących marek, firm i produktów przy wykorzystaniu różnorakich kanałów i technik medialnych. Z sukcesem reprezentowałem firmy jako rzecznik prasowy, często w kryzysowych i delikatnych sytuacjach, np.: konflikty właścicielskie, kryzysy w zarządach, skargi klientów, bojkoty produktów i usług i inne. Organizowałem i prowadziłem wiele konferencji prasowych, briefingów medialnych i wywiadów, dzięki czemu zdobyłem bogate doświadczenie i doskonale poznałem zarówno pozytywne, jak i negatywne aspekty pracy tej kluczowej dla każdej firmy i instytucji funkcji.

Prowadzę m.in. sesje szkoleniowe w zakresie relacji biznesu z mediami, rzecznictwa prasowego i skutecznych działań PR. Publikuję materiały dotyczące standardów obsługi i usług PR.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Created by Vision Design & GrupaTaka