Szkolenia


Szkolenia

Szkolenia to nie koszt, ale inwestycja w rozwój firmy i personelu, która pozwala uzyskiwać lepsze wyniki biznesowe i finansowe.
Prowadzimy również specjalistyczne szkolenia i indywidualne programy doradztwa, w tym doradztwo medialne oraz Personal Branding dla kadry zarządzającej i menadżerów polskich i międzynarodowych firm i organizacji. Jesteśmy praktykami z wieloletnim doświadczeniem w globalnych i polskich korporacjach i instytucjach rządowych.

Nasze szkolenia, ich zakres i program, są zawsze indywidualnie przygotowywane, „uszyte na miarę” dla każdej organizacji lub osoby, uwzględniając specyfikę prowadzonej przez nich działalności, branżę oraz konkretne potrzeby indywidualne i biznesowe.
Na życzenie klienta przeprowadzamy audyty komunikacyjne oraz analizy medialne, które są pomocne w określeniu potrzeb szkoleniowych.
Szkolenia i warsztaty dla firm i instytucji oraz osób indywidualnych organizujemy zarówno w siedzibach firmy, jak i w innych lokalizacjach, także w formie wyjazdowej. W zależności od ustalonego programu mogą być to moduły: kilkugodzinne, jednodniowe lub kilkudniowe.
Programy szkoleniowe i wszelkie materiały przygotowujemy i realizujemy w języku polskim, angielskim i niemieckim.
Poniżej przykłady głównych zakresów szkoleń i doradztwa rozwoju, które możemy poszerzyć lub zmodyfikować według potrzeb klientów:



branding i rebranding - szkolenia

p2 Rebranding

p2 Personal Branding

p2 Employer Branding

p2 PR produktów i usług

p2 Wprowadzanie nowych firm i marek

strategie komunikacji - szkolenia

p2 Strategie komunikacyjne

p2 Komunikacja korporacyjna

p2 Biuro prasowe

p2 Komunikacja wewnętrzna

p2 Pisanie tekstów PR

p2 Komunikowanie zmian

występy przed kamerą - szkolenia

p2 Wystąpienia przed kamerą

p2 Rzecznictwo prasowe

p2 Relacje z mediami

p2 Skuteczna autoprezentacja

p2 Wystąpienia publiczne

p2 Konferencje prasowe i eventy PR

szkolenia komunikacyjne

p2 Komunikacja kryzysowa

p2 Etykieta w biznesie

p2 Media społecznościowe

p2 CSR

p2 Komunikacja międzykulturowa w biznesie